NOBEL EGYPT
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

NOBEL EGYPT

اول مؤسسة طلابية للبحث العلمى تضم جامعات مصر

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

فول حبنا .. ياترى انهاردا بكام؟؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SMSMA_STAR
عضو نشيط
SMSMA_STAR

بلدك : ام الدنيا مصر

فول حبنا .. ياترى انهاردا بكام؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: فول حبنا .. ياترى انهاردا بكام؟؟؟؟   فول حبنا .. ياترى انهاردا بكام؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت 15 مارس 2008, 10:29 pm

<hr style="COLOR: #e1e1db" SIZE=1>
عندما استيقظ من نومي واجد الحياه صعبه امامي وامام الشباب المسكين الذي لا يعرف البدايه ولا النهايه لأي وضع من الاوضاع الراهنه في الوقت الحاضر ولا يعرف كلا منهم ما الذي سوف يعملونه في مستقبلهم المشرق بالاحباطات والكأبات ........
يا ويلااااااااااااااه من الايام القادمه .............
ويا حسرتااااااااااااااااااااااااااااااه""""" لقد ارتفع سعر الفول المدمس بالاسواق المصريه """""

انها لمأساه كبيره طعام المساكين تلاعبوا به لا ندري لماذااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والف لماااااذا؟؟؟؟؟؟؟

ان الايام القادمه ايام صعبه للغايه ولا ادري شبابنا ماذا يفعل ولا نقدر الا ان نقول حسبي الله ونعم الوكيل.

وانظروا ايضا الي ان الغلاء يأتي ولا احد يتكلم والكل صامت حتي المساكين صامتون واصحاب القلم الحر صامتون فعلينا جميعا ان نتكلم ان نبدي راينا فيما نحدث مهما تكن العوافب لان لا يوجد عواقب اكثر مما نحن فيه اليوم.
اي شاب يريد الزواج او العمل وهو اقصي حلم الشباب لا يعرف وغير متاح امامه ولاحتي ان يأكل الفول ولا الطعميه بل والكاد ان يتجرع شربه ماء جيده انها مدي السخريه مصرنا ام الحضاره تخسر الشباب وتخسر كل شيء ولا نعرف ماذا نفعل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ويا ليتني ما استيقظت من نومي ابدااااااااااااا

م ن ق و ل

salma
عضو نشيط

بلدك : egypt

فول حبنا .. ياترى انهاردا بكام؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: فول حبنا .. ياترى انهاردا بكام؟؟؟؟   فول حبنا .. ياترى انهاردا بكام؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء 23 يوليو 2008, 9:17 pm

بصى ياسمسمه انا معاكى فكل اللى انت بتقوليه الحياة فعلا بقت غاليه وكل واحد محتاج مرتب فوق مرتبه عشان يصرف على بيته بس صدقينى وبلاش النظرة التشاؤميه دى فى شغل كتير فى بلدنا بس مش للكسلانين للرجالة بجد الرجالة النشيطه وبعدين حب ما تعمل حتى تعمل ما تحب ومحدش بيفضل صغير أبدأ صغير وحاول تكبر نفسك بنفسك وماتبصش للكسالى اللى حواليك حاول تبص للناس اللى وصلت وتسالهم وصلتوا ازاى هتلاقيهم تعبوا اوى اوى موصلوش للى هما فيه ده بالساهل وطبعا انا مش قصدى على الحراميه اللى ناهبين بلدنا لا بس فى ناس صالحه وكويسه ووصلت مش كل الواصلين فاسدين ومالكش دعوة بكل اللى بيحصل حوليك خليك مع ربنا ثق فى الله ربنا قال اسعى ياعبد وانا اسعى معاك وعلى اد تعبك ربنا هيديك وادعيله هيديك ربنا كريم وربنا معاكم ياشباب انا عارفه انى رائى ممكن يزعلكم بس دا رائى وياريت تحترموه

صفحة 1 من اصل 1